İstanbul Özel Saint-Joseph Fransız Lisesi

Servis Masası

service desk search

 

Okulumuzda, tüm öğrencilere ve tüm çalışanlara kaliteli bir hizmet sunabilmek için servis masası sistemi kullanıyoruz.

 

Servis Masası sayesinde:

  1. Taleplerinizi ilgili ekiplere iletebilirsiniz.
  2. Taleplerinizin güncel durumunu anlık olarak takip edebilirsiniz.
  3. Size verilen hizmeti değerlendirebilirsiniz.
  4. Entegre bilgi bankası sayesinde pratik kılavuzlara kolayca ulaşabilirsiniz.

 

Servis Masası'na ulaşmak için şu yolu izlemelisiniz:

Hızlı Erişim > Jira

 

Sıkça Sorulan Sorular

Kimler servis masasını kullanabilir?

Öğrenciler ve tüm çalışanlar

Servis Masası'nda hangi dillerde hizmet veriyorsunuz?

Türkçe, Fransızca ve İngilizce

Servis Masası'nda sadece teknik talepler mi iletilir?

Hayır. Servis masasında birçok konudaki taleplerinizi kolayca iletebilirsiniz. Aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.

Gruplar Servis Masası'ndan destek alınabilecek konular/birimler
Çalışanlar
  1. Teknoloji
  2. İnsan Kaynakları
  3. Tercüme
  4. Yönetim Kurulu
  5. İdari İşler
  6. Grafik Tasarım
  7. İletişim
  8. Sekreterlik
  9. Dış İlişkiler
  10. Baskı / Fotokopi
  11. Reji
Öğrenciler
  1. Teknoloji
  2. Sekreterlik > Öğrenci Belgesi

 

Servis Masası'ndaki şifremi hatırlamıyorum. Ne yapmalıyım?

Servis Masası'nın giriş ekranındaki yönergeleri izleyerek şifrenizi kolayca sıfırlayabilirsiniz.

Servis Masası hizmeti için hangi teknik altyapıyı kullanıyorsunuz?

Atlassian'ın ürünlerini ve kendi geliştirdiğimiz entegrasyonları kullanıyoruz.

IT hizmet masasında hangi yöntemleri kullanıyorsunuz?

ITSM, ITIL, Lean ve Agile metodlarından beslenen ve okulumuza adapte edilmiş bir yöntemler kümesi kullanıyoruz. Bu kümeyi sürekli iyileştiriyoruz.