İstanbul Özel Saint-Joseph Fransız Lisesi 

2020-2021 Öğretim Yılı

Kesin kayıt için yapılacak işlemler
Güncelleme : 22 Temmuz 2020

 

Kesin kayıt hakkı 

Ön kayıt süresi sona erdiğinde, listede öğrencinin isminin yanında "Kayıt olabilir" ifadesini görürseniz bu sayfadaki adımları takip ederek gerekli belgeleri hazırlayabilir, imzalanması gerekenleri yazdırıp, belirtilen alanları doldurup, tarih atarak imzalayabilir, öğrenim ücretini sanal pos üzerinden evden çıkmadan yatırabilir, tüm belgeleri kayıt görevlisine teslim edebilir ve okulumuza öğrencinin kesin kaydını yaptırabilirsiniz. 

"Kesin Kayıt Hakkı" kazanan öğrencinin kaydını sadece anne veya baba veya vekalet verilmiş olan üçüncü bir şahıs yapabilir. Bu belgenin eksikliğinden doğacak hak kaybından okul herhangi bir sorumluluk kabul etmez.

Başka bir okulda kayıtlı olan ve okulumuza "Kesin Kayıt Hakkı" kazanan öğrencinin velisi kesin kayıt işlemini yaptırır ve diğer okula başvurarak kayıt çekme veya nakil prosedürünü başlatır.

Öğrencinin isminin yanında "Yedek" ibaresi varsa lütfen "Yedek liste" sayfasını okuyunuz.

 

Kesin kayıt hakkının geçerliliği 

Kazanılan "Kesin kayıt hakkı" sadece içinde bulunulan Kesin Kayıt Döneminde ve belirtilen saate kadar geçerlidir. Bu dönem içinde kullanılmayan hak kaybedilmiş olur.  

 

Kesin kayıt işlemi için yapacaklarım

Web sitesindeki listeden öğrencinin kesin kayıt hakkı kazandığını gördüm.

"Kayıtta Gereken Belgeler" sayfasını okudum, gereken işlemleri yaptım.

Kesin kayıt başlangıç saatinde kayıt programı menüsünde açılan "Kesin Kayıt İşlemleri" butonuna tıkladım. Bilgileri girdim. Kredi kartımla sanal pos üzerinden peşinatı ödedim. Kayıt alanlarında kesinlikle ödeme alınmaz, ödeme kayıt alanlarına gelmeden yapılmalıdır.

Evrak teslimi için Covid-19 sebebiyle sunulan Moto Kurye hizmetini kullandım. (Şahsen ulaştıracaksam kayıt alanlarını ve kayıt görevlilerinin çalışma saatlerini öğrendim, kayıt takviminde belirtilen saatler içerisinde teslim ettim.) 

Kesin kayıt anında veli'yi lütfen aşağıdaki açıklamayı dikkate alarak belirleyiniz:
Kayıt çekmek gerektiğinde, bu işlem için okula başvuracak kişi kesin kayıt yapılırken "veli" olarak belirtilmediyse; kayıt yapmaya, kayıt çekmeye, nakil yapmaya izin veren noter onaylı vekalet belgesi ve fotokopisi ile başvurmalıdır. 

 

Kesin kayıt işleminden sonra yapacaklarım

"Kesin Kayıt Belgesi"ni aldım. 

"Öğrenci muayene/izlem bildirim formunu" internetten indirdim, gerekli alanları doldurdum ve aile hekimimize teslim ettim. (2017-2018 öğretim yılından itibaren zorunlu kılınmıştır.)

Üniforma'yı anlaşmalı firmanın mağazasından satın aldım. (Kız öğrenciler pantolon veya şort etek giyeceklerdir. Firma tüm kıyafetleri kendi mağazasında satışa sunmaktadır.)

Ders kitaplarını, istenen tipteki defterleri ve hesap makinesini internetten anlaşmalı siteden sipariş ettim.

Kırtasiye malzemelerini internetten anlaşmalı siteden sipariş ettim.

iPad'i internetten anlaşmalı siteden özel bir indirimle sipariş ettim veya başka bir firmadan satın aldım.

Mataramı internetten anlaşmalı siteden sipariş ettim veya başka bir firmadan satın aldım. (2017-2018 öğretim yılından bu yana okulda kâğıt bardak veya plastik bardak kullanılmamaktadır.)

Firma temsilcisiyle görüşerek (0216 4185445, 0532 6430961) veya yazışarak (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) "Yemek" ücretinin ödeme koşullarını öğrendim.

Firma temsilcisiyle (0216 3490409) görüşerek kızımı / oğlumu okul servisi'ne kayıt ettirdim. Ödeme koşullarını öğrendim. (Öğrenci okula servisle gelecekse).

Sıkça Sorulan Sorular bölümünü okudum. Cevabını bulamadığım sorularımı This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. adresine yazdım.

 

Kayıt çekmek istiyorum

Lütfen "Kayıt Çekme" sayfasını okuyunuz.

 

Telefon 

  • Sekreterlik : +90 216 4145260
  •