İstanbul Özel Saint-Joseph Fransız Lisesi 
2018-2019 Öğretim Yılı

 

Kesin kayıt için yapılacak işlemler
Güncelleme : 06 Temmuz 2018

 

Kesin kayıt hakkı 

Ön kayıt süresi sona erdiğinde, listede öğrencinin isminin yanında "Kayıt olabilir" ifadesini görürseniz bu sayfadaki adımları takip ederek gerekli belgeleri okula teslim edebilir, öğrenim ücretini yatırabilir ve öğrencinin kesin kaydını yaptırabilirsiniz. Başka bir okulda kayıtlı olan ve okulumuza "Kesin Kayıt Hakkı" kazanan öğrencinin velîsi kesin kayıt işlemini yaptırır ve diğer okula başvurarak kayıt çekme veya nakil prosedürünü başlatır.

Öğrencinin isminin yanında "Yedek" ibaresi varsa lütfen "Yedek liste" sayfasını okuyunuz.

 

Kesin kayıt hakkının geçerliliği 

Kazanılan "Kesin kayıt hakkı" içinde bulunulan kayıt döneminde, belirtilen saate kadar geçerlidir. Dönem içinde kullanılmayan hak kaybedilmiş olur.  

 

Kesin kayıt için yapılacak işlemler

Kesin kayıt için okulumuza geldiğinizde sizi; idareci, öğretmen, memur, mezun ve öğrencilerden oluşan kayıt ekibimiz karşılayacaktır. Görevli mezunların ve ögrencilerin yönlendirmeleriyle kesin kayıt işleminizi sorunsuz ve çok hızlı bir şekilde halletmeniz için okul idaresi olarak bütün önlemleri aldık. Okumakta olduğunuz bu belge, yapmanız gerekenlerin bir listesini içermektedir ve kayıt günü size rehberlik edecektir. Kesin kayıt işleminizi tamamladıktan sonra lütfen Sıkça Sorulan Sorular bölümünü okuyunuz.

 

1) Okula gitmeden önce yapacaklarım

  • Kayıt işlemleri ve açıklamalar bölümündeki bilgileri okudum.
  • Web sitesindeki Ön Kayıt Formundaki bilgileri girdim ve kontrol ettim. (Yazdırmanıza gerek yoktur).
  • Ön kayıt sonrasında, web sitesindeki listeden öğrencinin kesin kayıt hakkı kazandığını gördüm.
  • Hangi saatte okulda bulunmam gerektiğini web sitesinden öğrendim. (Yoğunluk yaşanmaması ve uzun süreler okulda beklenmemesi için öğrencinin puanına bağlı olarak size bir kayıt saati bildirilebilir.)
  • Kesin kayıt için gerekli belgeleri listeledim ve hazırladım.
  • Öğrenim ücretini banka hesabına yatırdım. (Öğrenci kesin kayıt hakkı kazandıysa, belgeleriniz tamamsa ve kesin kayıt günü okulda bu işlem için sıra beklemek istemiyorsanız.)

 

2) Okulda yapacaklarım

  • Kayıt görevlisiyle görüştüm; kesin kayıt hakkımın olduğuna dair sözlü onay aldım. (Web sitesindeki listeye ulaştıysanız bu işleme gerek yoktur.)
  • Kayıt görevlisiyle birlikte gerekli tüm belgelerin yanımda olduğunu kontrol ettim.
  • Kayıt görevlisiyle birlikte Ön Kayıt Formundaki bilgileri kontrol ettim. (Bilgilerde hata, eksiklik veya değişiklik yoksa bu işleme gerek yoktur. Tüm değişiklik talepleri belgelenmelidir.)
  • Banka görevlisi aracılığıyla veya okuldaki bilgisayarları kullanarak veya kişisel cihazımla internet üzerinden okul ücretini yatırdım. İki kopya dekont veya ödeme belgesi aldım. (Ücreti okula gelmeden önce yatırdıysanız bu işleme gerek yoktur.)
  • "Kredili Sistem" sözleşmesini doldurup, imzalayıp banka görevlisine teslim ettim. (Banka görevlileri sadece ilk iki kayıt dönemi süresince okulda bulunmaktadırlar. Daha sonraki dönemlerde banka şubesine gidilmelidir. Kayıt yaptırmak üzere bir başka okulu bekliyorsanız bu işlemi daha sonra yapınız.)
  • Kesin kayıt anında veli'yi lütfen aşağıdaki açıklamayı dikkate alarak belirleyiniz:
    Kayıt çekme işlemi için gelecek kişi kesin kayıt yapılırken "veli" olarak belirtilmediyse noter onaylı (kayıt yapmaya, kayıt çekmeye, nakil yapmaya izin veren) vekalet belgesi ve fotokopisi ile başvurmalıdır. 
  • Banka dekontunun veya ödeme belgesinin bir kopyasını diğer belgelerle birlikte kayıt görevlisine teslim ettim ve kesin kayıt işlemini tamamladım.
  • Firma temsilcisiyle görüşerek "Yemek" ücretini ödedim.
  • Firma temsilcisiyle (veya okulun karşı sokağında bulunan bürodaki temsilciyle) görüşerek kızımı / oğlumu okul servisi'ne kayıt ettirdim. (Öğrenci okula servisle gelecekse).
  • Kayıt görevlisinden "Kesin Kayıt Belgesi"ni aldım. (Kesin kayıt listesini web sitemizden anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.)
  • 6698 sayılı KVK Kanunu kapsamında Okul tarafından hazırlanan "Aydınlatma Yükümlülüğü" belgesini imzaladım ve bir kopyasını aldım.
  • 6698 sayılı KVK Kanunu kapsamında Okul tarafından hazırlanan "Veri / Bilgi İşleme İzni" belgesini imzaladım ve bir kopyasını aldım.
  • Öğrenim ücreti duyuru belgesini imzaladım ve bir kopyasını aldım.
  • Bir Özel Öğretim Kurumuna kesin kayıt yaptırdığımda 02-13 Temmuz tarihleri arasında Anadolu Lisesi tercihinde bulunamayacağımı belirten belgeyi imzaladım ve bir kopyasını aldım.

 

3) Okul dışında yapacaklarım

  • 2017-2018 öğretim yılından itibaren zorunlu kılınan "Öğrenci muayene/izlem bildirim formunu" internetten indirdim, gerekli alanları doldurdum ve aile hekimimize teslim ettim. 
  • Üniforma'yı anlaşmalı firmanın mağazasından satın aldım. (Kız öğrenciler pantolon veya şort etek giyeceklerdir. Firma tüm kıyafetleri kendi mağazasında satışa sunmaktadır.)
  • Ders kitaplarını, istenen tipteki defterleri ve hesap makinesini internetten anlaşmalı siteden sipariş ettim.
  • Kırtasiye malzemelerini internetten anlaşmalı siteden sipariş ettim.
  • iPad'i internetten anlaşmalı siteden özel bir indirimle sipariş ettim veya başka bir firmadan satın aldım.
  • Mataramı internetten anlaşmalı siteden sipariş ettim veya başka bir firmadan satın aldım. Okulda 2017-2018 öğretim yılından bu yana kâğıt bardak veya plastik bardak kullanılmamaktadır.

 

Telefon numaraları

  • Sekreterlik : +90 216 3361728
  • Danışma : +90 216 4145260
  •